خاطراتی از دكتر جواد هیئت

چهارشنبه 12 شهریور 1393

گفتند:« بروید خفه شوید!»


نوشته شده توسط دكتر حسین فیض الهی وحید

روزی از سوی مجله « نشر دانش» مقاله ای در رابطه با زبان تركی چاپ و سبب عكس العمل های شدید گردید. آنها درست در زمانی كه ناوهای  هواپیمابر آمریكایی وارد آبهای جنوب می شدند در مقاله ای بنام « ایران مظلوم» هشدار دادند كه خطر نه از سوی جنوب و ناو های هواپیمابر آمریكایی بلكه از جانب شمال و شمالغرب از سوی تانك های آذربایجانی و تركیه ای است. «نشر دانش» در حال« نشر اكاذیب» و نعل وارونه زنی بود. از طرفین آنقدر نوشتند و نوشتیم كه عاقبت برای فیصله دهی به اینكه زبان مردم آذربایجان تركی، مغولی ، آذری و یا فارسی است دونفر از ترك های تهران و چند نفر از آنها به نخست وزیری فرا خوانده شدند.آن زمان نهاد نخست وزیری مصدر امور بود. در راس امورات نخست وزیری نیز كه به این مسائل می رسید یكی از زندانیان سیاسی قرار داشت كه در زندان قصر باهم  هم بند بودیم .





بؤلوم : دكتر جواد هیئت از نگاه دیگران (دوكتور جواد هئیته عایید دوشونجه لر) یازار : VARLIQ 0 باخیش

خاطرات احمد از بیمارستان شهربانی و دكتر جواد هیئت

دوشنبه 3 شهریور 1393

برای ما بیمار عزیزترین كس است، تا زمانی كه بیمار است، فارغ از اینكه این بیمار هم عقیده ما، هموطن ما و… باشد یا نباشد. چه دوست، چه دشمن فرقی نمی‌كند. بیمار ضعیف است. وظیفه الهی و انسانی ما حكم می‌كند كه به مریض بدون در نظر گرفتن موقعیت او برسیم."


بؤلوم : دكتر جواد هیئت از نگاه دیگران (دوكتور جواد هئیته عایید دوشونجه لر) یازار : VARLIQ 0 باخیش

1 |

 

بلاگا گؤره

    بؤیوك اینسانلاردان دانیشماق چتیندیر . اونلارین حیاتلاری، چالیشمالاری و اؤزللیكله ده اوركلری او قدر بؤیوكدور كی، بیر یازییا سیغیشماز.
    دوكتور جواد هیئت بو اینسانلاردان بیری‌دیر!


سایغاج